
Baca panduan langkah demi langkah tentang cara untuk menggunakan dan memanfaatkan dari Bual dalam GetResponse.
BACA ARTIKEL ›Bual langsung bersama pelanggan anda - menjana lebih banyak jualan
Berhubung, berinteraksi, dan menyokong pelanggan anda atas talian dengan bual web secara langsung.
CUBA BUAL PERCUMASediakan satu saluran langsung kepada pelanggan anda untuk menghubungi anda dan menawarkan sokongan bermasa kepada mereka.
Gunakan tag dan medan tersuai pada kenalan anda berdasarkan sejarah bualan mereka.
Mendayakan bual langsung untuk pelanggan dari halaman pendaratan dan emel anda.
Memudahkan pembelian daripada anda dengan menghapuskan keraguan dalam masa nyata.
Membenarkan pelawat halaman dan pelanggan berbual dengan anda dalam masa nyata mewujudkan perhubungan lebih mendalam dan membantu mereka untuk menukar dengan lebih pantas.
Tambahkan satu tetingkap bual langsung pada halaman pendaratan anda dengan satu klik. Bual langsung dengan pelawat halaman, walaupun mereka belum lagi menyertai senarai emel anda.
Ubah kempen pemasaran emel anda menjadi satu pengalaman dua halauntuk penonton anda.
Sesuaikan tetingkap bual dan halaman anda dengan penjenamaan dan skema warna anda.
Mendayakan bual tak segerak - hantarkan mesej pemberitahuan automasi sekiranya anda tidak boleh dihubungi dan melakukan susulan dengan bual yang anda terima buat masa sekarang menerusi emel.
Walaupun anda tidak boleh berada atas talian 24/7, bual anda masih ada. Bual langsung menurut jadual anda, kemudian balas apabila anda kembali atas talian.
Pastikan bahawa anda tidak ketinggalan peluang untuk berhubung menggunakan borang pencatat pelanggan.
Ambil tindakan berdasarkan siapa yang sedang berbual, kandungan bualan mereka dan kekerapannya.
Baca panduan langkah demi langkah tentang cara untuk menggunakan dan memanfaatkan dari Bual dalam GetResponse.
BACA ARTIKEL ›Dalam artikel ini, kami menampilkan semua petua dan amalan penting yang dapat membantu kebanyakan bual secara langsung.
BACA ARTIKEL ›Bual atau bual atas talian merujuk pada proses berkomunikasi melalui Internet, kebiasaannya berasaskan teks dan dilakukan secara masa nyata.
Bual GetResponse ialah penyelesaian yang membenarkan anda melakukan komunikasi sedemikian dengan penonton anda secara langsung dari laman web anda, halaman pendaratan, atau emel.
Pengguna hanya perlu mengklik pada pautan anda, butang, atau prom, dan ini akan membuka tetingkap bual di mana mereka boleh memulakan perbualan mengenai jenama anda.
1. Bual boleh meningkatkan kadar penukaran. Dengan menawarkan cara komunikasi langsung, anda boleh menjawab sebarang soalan dan menangani sebarang keraguan dihadapi pelanggan berpotensi sebelum membuat pesanan pertama mereka.
2. Bual boleh meningkatkan kadar langganan anda. Anda boleh menggunakan ciri bual langsung untuk meminta penonton anda memberikan butiran hubungan untuk kekal berhubung selepas perbualan tamat.
3. Bual membantu anda untuk lebih memperibadikan pengalaman untuk penonton anda. Tiada cara lain yang lebih baik untuk membina perhubungan yang lebih kukuh dengan penonton anda dan mengubah mereka menjadi penyokong jenama selain dari mempunyai perbualan masa nyata - malahan semasa bersiaran. Penyelesaian Bual GetResponse disediakan dalam bentuk aplikasi mudah alih yang memudahkan anda untuk kekal berhubung di mana-mana sahaja.
Bual langsung ialah satu perbualan atas talian yang dilakukan oleh seorang manusia. Biasanya dimulakan oleh pelanggan atau prospek, bual boleh bermula dari laman web, emel, atau jenis-jenis saluran pemasaran yang lain.
Manfaat utama bual langsung ialah peranannya dalam membina perhubungan yang kukuh dan berterusan. Bual langsung menambah sentuhan manusia ke dalam perbualan web. Maka, ia lebih berinteraksi dan memberikan sokongan kualiti yang lebih tinggi.
Terdapat dua jenis bual: