Mulakan percubaan percuma anda

Petua keselamatan kata laluan:

  • gunakan sekurang-kurangnya 6 aksara
  • gabungan huruf dan nombor
  • gabungan huruf kecil dan besar
  • gunakan aksara khas (cth. @)

Company news

  • ”As veterans in the business, they made marketing automation accessible to different business needs, even giving you real analytics about each campaign and their responsive automated follow up is one of the smartest things you’ll see.”
    Read more...
  • ”A Multicultural Company Bonds Over a Passion for Customer Care & Innovative Products.”
    Read more...
  • ”GetResponse can help a business test what works when contacting customers through email. Optimizely can aid a company with A/B testing of its website-landing pages and other pages.”
    Read more...
  • ”As email marketing changes, GetResponse is ready with tools to take advantage of technological breakthroughs.”
    Read more...
  • ”GetResponse is one of the best email marketing services available today which comes with a whole pack of features to get you on the way.”
    Read more...
  • ”There are tons of different email platforms that you can use, but I find GetResponse to be one of the best out there.”
    Read more...
  • ”GetResponse offers a user-friendly e-mail marketing platform, e-mail analytics, automation, and list import tools.”
    Read more...
  • ”GetResponse recently combed through a whopping 21 million messages to trawl for patterns that can help business owners better time their e-mails.”
    Read more...
  • ”Using email automation with a service like GetResponse to follow up with prospective customers, send birthday promotions, remind people of an abandoned shopping cart, conduct post-purchase surveys, etc. can help you build stronger relationships with your customers.”
    Read more...
  • ”Adopt an integrated email tool like GetResponse’s auto-responder to configure triggers that make sense to your brand, schedule your message cycles, and template out what you want to say in each of them.”
    Read more...
  • ”GetResponse is best known as an e-mail solutions provider, but GetResponse also provides landing page software.”
    Read more...
  • "Pembekal perkhidmatan pemasaran E-mel GetResponse mengasingkan dirinya daripada persaingan dengan cara yang agak unik dan sentrik-pengguna -imej"
    Read more...
  • "Satu lagi kajian, oleh GetResponse, mendapati bahawa mesej pemasaran e-mel dengan pilihan perkongsian sosial menjana 30% kadar klik lebih tinggi berbanding kadar daripada e-mel tanpa ciri-ciri ini."
    Read more...
  • "Getresponse hari ini mengumumkan ia telah membangunkan alat senarai-segmentasi untuk digunakan dengan produk e-mel-pemasaran serah kunci yang membolehkan penghantar untuk mensasarkan penerima mengikut tingkah laku, pilihan dan lokasi geografi."
    Read more...
  • "Pemasar-pemasar e-mel boleh memanfaatkan segmentasi lanjutan yang disasarkan untuk meningkatkan kerelevanan dan keputusan pemasaran e-mel."
    Read more...
  • "Alatan baru dapat membantu jenama-jenama menggunakan maklumat pengguna dengan lebih baik. Dari GetResponse, Pembina Borang ini patut membantu jenama-jenama meningkatkan pendaftaran dan mendalamkan segmentasi bagi senarai e-mel mereka."
    Read more...
  • "GetResponse telah melancarkan GetResponse Pembina Borang, alat yang mencipta borang pendaftaran mengikut tempahan. Ia mempunyai 500 + templat perekabentuk yang terkenal dan seret visual serta penyunting drop. "
    Read more...
  • "Pemasar Multimedia akan menggemarinya. Pembekal pemasaran e-mel GetResponse mengumumkan bahawa ia semakin meningkat (peningkatan 100 kali ganda) pengestoran yang disediakan. "
    Read more...
  • "GetResponse telah berjaya dengan mel suara yang diwujudkan untuk membaca mesej e-mel. Pemasar kini boleh memilih sama ada suara lelaki atau perempuan dengan sama ada Bahasa Inggeris loghat Amerika atau British. Bahasa-bahasa lain akan datang. "
    Read more...
  • " Tawaran baru daripada Unit Implix GetResponse dapat mengubah cara pemasar-pemasar melihat- dan pengguna-pengguna mendengar- melalui e-mel."
    Read more...
  • "Untuk mendapat perhatian pengguna-pengguna dalam ruang ini, lebih separuh daripada perniagaan-perniagaan kecil dan sederhana memberitahu firma pemasaran e-mel GetResponse mereka akan menfokuskan kepada pemperibadian dan sasaran pada 2010."
    Read more...
  • "Lebih 90 peratus daripada e-mel pemasar-pemasar SMB merancang untuk menggabungkan media sosial pada tahun ini manakala 80 peratus akan menggunakan video-video, mengikut satu kajian yang dikeluarkan oleh GetResponse daripada Implix."
    Read more...
  • Dengar bagaimana Simon Grabowski - Ketua Pengarah Eksekutif Implix dan Pengasas GetResponse - bercakap kepada pakar analisa Gartner Richard Fouts tentang apa yang pemasar-pemasar sedang lakukan untuk mengatasi saingan dari saluran-saluran baru yang sentiasa muncul.
    Read more...
  • Tidak sukar untuk mencari perkhidmatan pemasaran e-mel yang berpatutan untuk PKS hari ini. Tetapi adalah lebih sukar untuk mencari perkhidmatan pemasaran e-mel berpatutan yang menawarkan ciri-ciri untuk iPhone dan mengintegrasikan dengan Twitter. Masuki GetResponse.
    Read more...
  • ... aplikasi GetResponse 6.0 e-mel pemasaran Implix, yang telah meningkatkan ciri integrasi media sosial, termasuk satu GetResponse untuk iPhone.
    Read more...
  • Mesej e-mel termasuk pilihan perkongsian sosial menjana 30 peratus kadar klik-terus lebih tinggi berbanding e-mel tanpa pilihan perkongsian sosial, menurut satu kajian baru-baru ini oleh GetResponse.
    Read more...
  • Mesej-mesej e-mel yang memaparkan pilihan perkongsian sosial menjana 30 peratus lebih tinggi kadar klik berbanding e-mel tanpa pilihan perkongsian sosial, menurut satu kajian GetResponse baru-baru ini .
    Read more...
  • Berdasarkan kepada E-mel Pemasaran dan Laporan Integrasi Media Sosial GetResponse, Twitter merupakan pilihan perkongsian-sosial yang paling popular, termasuk di dalam 67.2% daripada semua e-mel sosial, dengan Facebook tempat kedua pada 62.7%.
    Read more...
  • Mesej e-mel termasuk pilihan perkongsian media sosial menjana kadar klik-terus 30% lebih tinggi jika dibandingkan dengan yang tidak berkongsi pilihan-dan mesej dengan tiga atau lebih pilihan perkongsian menjana CTR 55% lebih tinggi, menurut satu kajian oleh GetResponse.
    Read more...
  • Menurut satu kajian baru daripada pembekal pemasaran e-mel GetResponse, tawaran sekurang-kurangnya tiga pilhan sosial membawa kepada 55% kadar klik yang tinggi.
    Read more...
  • Mesej pemasaran e-mel dengan pilihan perkongsian sosial menjana 30% klik lebih tinggi berbanding kadar daripada e-mel tanpa ciri-ciri ini. Demikian kata satu kajian baru oleh GetResponse - dan juga bukti anekdot bahawa kaedah-kaedah yang mengawal e-mel dan media sosial komunikasi semakin menjadi kabur.
    Read more...
  • Platform pemasaran e-mel GetResponse telah mengeluarkan aplikasi e-mel bersepadu pertama yang berupaya menukar e-mel teks kepada suara. Bahagian yang terbaik? Ia sebenarnya kelihatan sahih.
    Read more...
  • Video dalam talian kian lebih popular berbanding sebelum ini, dan populariti yang semakin meningkat ini akan merangsang penggunaan videodalam e-mel yang lebih tinggi pada tahun ini apabila lebih ramai peruncit menunjukkan pengguna segala-galanya daripada testimoni pelanggan untuk demonstrasi produk, firma e-pemasaran Implix berkata dalam satu laporan baru.
    Read more...
  • Mengikut satu kajian yang dikeluarkan oleh Implix pada minggu lepas, 64% daripada pemasar-pemasar merancang untuk menggunakan video dalam e-mel pada 2010, manakala hanya 12% menggunakannya pada tahun lepas.
    Read more...
  • Pengguna tahun ini akan menyaksikan lonjakan dalam mesej pemasaran e-mel yang mengandungi video yang menunjukkan kandungan seperti testimonial pelanggan dan demonstrasi produk, firma e-pemasaran Implix berkata dalam satu laporan baru
    Read more...
  • Pemasar perniagaan kecil hingga menengah (SMB) menggunakan pemperibadian dan teknik sasaran tingkah laku untuk mengurangkan ketidakaturan dalam peti masuk, menurut satu kajian baru-baru ini oleh GetResponse.
    Read more...
  • Kajian baru daripada Implix di GetResponse menunjukkan bahawa e-mel akan meningkat menjadi lebih penting untuk perniagaan-perniagaan kecil ketika kita melangkah ke hadapan pada 2010.
    Read more...
  • Mengikut satu kajian daripada Implix, pihak pemasar sedang merancang untuk memperluaskan perlaksanaan video mereka secara eksponen.
    Read more...
  • Beberapa penyelidikan baru daripada pembekal perkhidmatan pemasaran Implix telah mendapati bahawa rakyat Amerika merupakan antara kelompok yang paling kurang berkemungkinan untuk membuka e-mel di seluruh dunia.
    Read more...
  • Satu kajian baru oleh Implix menunjukkan bahawa kelesuan e-mel dan penglibatan yang rendah adalah masalah khusus di kalangan penerima Amerika Utara.
    Read more...
  • Penduduk Amerika Syarikat sedang mengalami "kelesuan e-mel" Sekurang-kurangnya itu adalah kesimpulan daripada satu kajian daripada pembekal servis pemasaran Implx, yang mendapati bahawa penduduk Amerika Syarikat adalah kelompok yang paling kurang berkemungkinan membuka e-mel di seluruh dunia.
    Read more...
  • Purata sebenar yang membuka dengan HTML adalah di antara 20% hingga 35%, namun demikian kita dapat lihat bahawa Eropah mempunyai kadar buka yang lebih baik. Kami percaya ini pasti mempunyai kaitan dengan: faktor keletihan e-mel di Amerika Syarikat berbanding dengan pengguna-pengguna Eropah," kata Simon Grabowski, Ketua Pegawai Eksekutif Implix.
    Read more...
  • Pengguna membuka lebih banyak mesej pemasaran e-mel yang dihantar dari Eropah berbanding dengan mesej yang dihantar dari benua lain, menurut tinjauan bagi lebih daripada 1.65 bilion e-mel yang dihantar melalui firma e-pemasaran Implix dari Poland .
    Read more...
  • Kadar lantunan e-mel dan aduan adalah tinggi secara relatif di Amerika Utara berbanding dengan seluruh dunia, dan kadar pembukaan benua itu adalah rendah secara relatif, mengikut satu kajian daripada Implix.
    Read more...
  • Implix, dalam contoh yang lain, memulakan penyelesaian barunya Getresponse 6.0 pemasaran e-mel baru pada ad: tech 2009 di permulaan bulan November. Ia mempunyai integrasi media sosial, Getresponse untuk iPhone, kaji selidik dalam talian percuma, penganalisaan e-mel maju , dan keupayaan pengeluaran e-mel video untuk pasaran perniagaan kecil.
    Read more...
  • GetResponse nampaknya sangat celik media sosial . Mereka menawarkan e-mel video dan alat-alat media sosial. Sebagai contoh, pelanggan e-mel anda dapat menerima kemaskini Twitter anda dengan mudah melalui perkhidmatan GetResponse ini. Ia juga mempunyai ciri berpecah ujian supaya anda boleh menguji satu e-mel terhadap yang lain untuk melihat mana yang memberi keputusan yang lebih baik.
    Read more...
  • Implix mengumumkan pengeluaran Zon Pembangunan GetResponse, yang direka untuk membantu perniagaan yang mementingkan kos untuk meningkatkan ROI pemasaran e-mel mereka.
    Read more...
  • Memasuki platform baru, Zon Pembangunan GetResponse ,yang membantu pemasar-pemasar mengintegrasikan platform e-mel GetResponse ini dengan platform e-dagang sedia ada, sistem-sistem CMS dan CRM.
    Read more...
  • Zon Baru Pembangun GetResponse termasuk beberapa mata kail 30 API yang membolehkan ianya menambah fungsi GetResponse kepada semua sistem yang mana saudagar e-dagang bergantung kepada, termasuk pangkalan data, sistem pengurusan kandungan dan platform e-dagang itu sendiri.
    Read more...
  • Simon Grabowski mengasaskan firma pemasaran Implix atas talian ini sepuluh tahun lepas kerana beliau melihat kepada keperluan firma jenis ini dalam perniagaan beliau yang sedia ada.
    Read more...
  • Pengasas Implix dan Ketua Pegawai Eksekutif Simon Grabowski, mempunyai satu perkhidmatan pemasaran dalam talian iaitu GetResponse dan salah seorang daripada pelanggan Implix mendapati kadar pulangan jualannya naik 200% dalam satu minggu selepas menggunakan aplikasi video e-mel pemasaran Implix ini.
    Read more...
  • Platform e-pemasaran Implix Getresponse 6.0 menawarkan perniagaan yang mementingkan kesedaran kos seperti ujian perpecahan dan lebih daripada 300 templat industri untuk menggerakkan sesuatu kempen
    Read more...
  • GetResponse 6.0 adalah alat pengurusan kempen e-mel yang memudahkan pengubahsuaian surat berita HTML dan promosi e-mel. Ia juga akan secara automatiknya mengemaskini blog atau akaun Twitter dengan kandungan surat berita.
    Read more...
  • Pengeluaran platform pemasaran e-mel yang popular ini adalah yang pertama yang pernah saya temui yang menawarkan keupayaan rakaman audio dan video serta integrasi Twitter
    Read more...
Contact us